Nov 9, 2017

Dressy







Ja sam jedna devojka za haljine. Jedna sam od onih koje smatraju da na doručak u komšijsku pekaru možesš otići u haljini ili tim novim čizmicama koje ,,nikako da imam priliku da pronosam". Zašto ne danas? Danas se lepo obucite, u košulju, haljinu, bundu, uskočite u štikle, napravite lokne. Život nije dovoljno dugačak da bi čekali prilike - krenite im u susret i to savršeno obučeni!

  ~

I'm that girl whoese thought every morning is You can never be overdressed, can you? Every day is an opportunity to wear a dress, heels or to do the most beautiful makeup look. Why not? The only thing that can happen to you is to get a compliment.


THE OUTFIT

Slažem se, ovaj post nije po svačijem ukusu. I ne treba da bude. Ne voli svako da meša stilove, epohe, dezene i materijale. Kako bi, u tom slučaju, živeli bez onih koji stalno izgovaraju ,,Kako to možeš da nosiš?"
Klasičan polo džemper uvek je moj prvi izbor zbog njeove mekoće. Ja ne bih bila ja da još samo navučem farmerke, već sam za ovu kombinaciju izabrala pantalone veoma upečatljivog dezena. Njih ili obožavate ili mrzite, nema sredine. Vi sada kako vam je po volji i raspoloženju, kombinujte uz farmerke, obične crne ili totalno lude pantalone.
Odeća koju nosimo vrlo često oslikava naš karakter. Vodeći se time dolazim do zaključka da ovu kombinaciju ne bi mogao svako da iznese. Međutim, ponekad treba izaći iz sigurne zone i probati nešto drugačije, možda vam se svidi. Ne znate dok ne pronosate, zar ne?

~

I know, this outfit is not everyone's cup of tea. I mixed a lot of styles, seasons, materials... Classy polo sweater is always my first choice because of his comfort. All together, with unusual pants that you gonna adore or hate, look really dressy. Sometimes you need to step out of your comfort zone, no one knows maybe you will like it? Maybe you are one of those dressy girls whose thought every morning will be Why not today?





Sweater - Ralph Lauren
Pants - similar HERE and  HERE 
Platforms - similar HERE ON SALE
Bag - Mona  

No comments:

Post a Comment